2010. december 5., vasárnap

Ahogy említettem már, csigalassúsággal építem a 6 új csicsörkés ketrecet. Méretre terveztem őket, a kazánház falára kerülnek, itt nem foglalnak helyet. 8 mm-es rétegelt lemezből készülnek. Természetesen egy gyors kalkulációt végeztem, hogy az olcsó 3 mm-es lemez (1700 Ft / 1520 *1520 mm-es tábla) fakereten lenne. A 2*2 cm-es gyalult léc métere a 300 Ft-ot (!) közelíti, plusz a keret és a lap együttes megoldása technikai problémákat is felvetett. Rájöttem, hogy egyáltalán nem olcsóbb, mintha 8 mm-est veszek (ezt már egymáshoz lehet rögzíteni, nem kell keret). Így megúsztam a méregdrága keretet. Egy tábla 8-as lemez 3700 Ft volt. 6 tábla kellett, úgy hogy a tepsiket is ebből csinálom. Alant a méretre vágott lapok. Ugyanis méretre is vágják, 100 Ft/db áron, így csak pontosan meg kell tervezni, és otthon csak összerakni. Az első két ketreccel már 2 hete sz...kodok, de betudom annak, hogy ez a prototípus, a többi már gyorsabb lesz. Mára el is készült, felfúrtam a falra. (az is megérne egy mesét, hogy lehet egy ekkora böszme dobozt egyedül 2,5 m magasra felfúrni). A végeredményt is lefotózom hamarosan.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése