2015. március 27., péntek

MDOSZ





Nagyon régóta kutattam már ezt a képet, de csak a napokban leltem rá. Történelmi fotó egy elnökségi ülésről, az időpont 2009 körüli. Egy olyan időszakban készült a kép, amikor még nem kellett mindenkivel harcolni, folyamatosan ügyészségre járni, az aknamunkák is ismeretlenek voltak.
A képen: Bodnár János, Gergácz Imre, Marlok János, Tóth Sándor, Eszteró Lajos, Varga Sándor, Paraszka János, Tóth István. Marlok Jani és Eszteró Lajos sajnos már nincs köztünk.


És egy másik fotó 2007-ből: A C.O.M. Kelet-Közép-Európai Tanácskozása Nyíregyházán. Középen a COM elnöke, Salvatore Cirmi. Mivel én készítettem a fotót, nem vagyok rajta, ezt most már kicsit bánom, ez a kép is egy emlékezetesen nyugodt időszakban készült. Hiába, az emlékek mindent megszépítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése