2013. november 17., vasárnap

Barcelona

A képek után némi késéssel jöjjön a szöveg is. A munkám kapcsán az a szerencse ért, hogy 4 napot Barcelónában tölthettem. Az első lehetőségnél megtekintettem a híres sétányt, a La Rambla-t, ahol elmondások szerint nagy madárpiac található. Én a világon nem találtam semmit, az első nap délután érkeztem, azt gondoltam már elpakoltak, így másnap vagy 2 kilóméter séta után újra elvágtattam ide, de semmi. Ellenben a pálmákon fészkelő, a városi parkokban mindenhol jelenlevő barátpapagájokat le tudtam fényképezni, akárcsak az állatkert környékén repkedő kis sándorpapagájokat


Barátpapagájok


Eleséget csipegető barátpapagájok


Kis sándorpapagáj egy parkban

A barcelonai állatkertet is szívesen megnéztem volna, de csak 10 órakkor nyit, és a szállodából 12-kor már ki kellet jelentkezni, így nem sok időt tölthettem volna ott. Egyébként a belépő egy felnőttnek 19 euró lenne. (Barcelonai árakhoz képest nem is olyan sok).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése