2011. december 17., szombat

Az európai helyzet fokozódik. Itt fekszünk Európa szívében, de a dolgaink enyhén fogalmazva is sajátosan alakulnak. Sajátos felfogású polgárok, sajátos törvénykezés, sajátos mentalitás. Madaras blog révén természetesen a madarakról szeretnék írni. Vagyis arról, hogy még mindig toporgunk az európai faunához tartozó madárfajok tenyésztésének ügyében. Azt kell mondjam az ország, és az itt élő emberek sorsát tekintve talán valóban a legkisebb probléma ez ma Magyarországon, de mégis csak fáj, és dühít. Olyan szintű európai szabályozás van a kontinens csaknem minden országában, hogy csak le kellene másolni nekünk is. Fantasztikus dolgokat tesznek e téren tenyésztők, egyesületek. És nem tudom elfogadni azt az arogáns hozzáállást, hogy ők a hülyék, barbárok, állatkinzók, míg mi Európában egyedül kezeljük csak helyén a problémát. Olyan nincs hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos. Az élet számtalanszor bebizonyította, hogy ha valamit így gondolunk, akkor a hiba velünk van.

Egy kép, ahol belgiumi polgárok hódolnak évszázados hagyományuknak, az erdei pintyek énekversenyén. Nagyon sokan vannak, és azt gondolom lelkiviláguk nem borult el teljesen attól, amit művelnek. Sőt, meglátásom szerint nyitottabb emberek, mint azok, akiknek közük sincs a természet hasonló csodáihoz




Nyitottam egy új oldalt, ahova az érdekesebb cikkeket szeretném felrakni. Az első egy szerintem nagyon jó írás a zöldike kiállításra való felkészítéséről és tenyésztéséről. Az eredeti cikk a www.nativbirds.co.uk honlapon jelent meg, írásos engedélyükkel fordítattam le és teszem fel ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése